Scootmobielen

De Gooise GolfClub beschikt over een aantal scootmobielen. Deze scootmobielen zijn beschikbaar voor gebruik op de golfbaan, 3-wielig en voorzien van een paneel achterop voor plaatsing van de golftas.

Tarieven:

• Dag(deel) gebruik: 5 euro
  • Jaar (onbeperkt gebruik): 50 euro

Lesklanten van de golfprofessional kunnen tijdens de les kosteloos gebruik maken van de scootmobiel.

Spelregels:

• Scootmobiel gebruik is overal op de baan toegestaan met uitzondering van de greens en voorgreens
  • Gebruik uitsluitend onder begeleiding van een andere speler
  • Wij vertrouwen erop dat zorgvuldig met onze grasmat en scootmobiel wordt omgegaan. Eventuele schade graag melden bij het inleveren van de scootmobiel
  • Gebruik tijdens wedstrijden altijd in overleg met de wedstrijdcommissie

Reserveren
Het reserveren van een scootmobiel vooraf is niet mogelijk. U dient dit ter plaatse te regelen met een lid van de baancommissie of met de groundsman die de scootmobiel ter beschikking kan stellen.
Lesklanten van de golfprofessional hebben voorrang tijdens de les.

Lees het uitgebreide reglement scootmobiel.