Aanmelden als lid – Gooise GolfClub

Welkom bij de Gooise Golfclub in Loosdrecht. De gezelligste golfclub in het Gooi. Bij ons word je niet ‘gewoon’ lid; maar opgenomen in onze betrokken golffamilie. Althans zo voelt dat. Met aandacht voor mens en natuur is het een beetje als thuiskomen. We hebben  leuke activiteiten voor zowel de beginnende als de gevorderde golfer én voor de golfer met een beperking. Onze golfprofessional Jose Loomans staat klaar om iedereen te laten genieten van onze mooie golfsport. Spelen met wie op welke tijdstip je maar wilt? Dat kan op de Gooise Golfclub. Want naast leden zijn greenfee-spelers als introduce ook welkom (greenfee € 15,00).

Wellicht eerst onze Baan een keer uitproberen?
Neem dan vrijblijvend contact op met Betty Pijnenburg op 06-51965199 of via email
secretariaat@gooisegolfclub.nl.

Je kunt zich bij de Gooise GolfClub aanmelden als lid vanaf 18 jaar.
Een * betekent dat invoer verplicht is. Vergeet dan niet “Voor akkoord” aan te vinken.

ManVrouw

JaNee

Algemeen lidHandicapregistratielid

Voor akkoord