Golfprofessional

Voor niet leden GGC
toeslag driving range € 3,00

Golfprofessional José Loomans

Sinds 2003 ben ik actief op de Gooise GolfClub, eerst als spelend lid en actief in de baancommissie en direct na het afronden in 2009 van de PGA-Teaching professional opleiding, als Golfprofessional.

Als golfprofessional richt me met name op de beginnende golfers, golfers met een hogere handicap en golfers met een fysieke beperking maar lage handicappers zijn natuurlijk ook van harte welkom. Voor golfers met een fysieke beperking heb ik samen met Daniel van Dam de Stichting Revalidatiegolf opgericht, https://www.stichtingrevalidatiegolf.com/. Deze stichting ambieert om landelijk in elke regio revalidatiegolf mogelijk te maken. De stichting heeft de ANBI status.

Daarnaast vind ik het belangrijk om actief deel te nemen aan de activiteiten van de Gooise GolfClub en zet ik me niet alleen in om beginnende golfers het felbegeerde GVB te laten behalen, maar ook om deze golfers de sfeer van onze club te laten meemaken.

U kunt ook bij mij terecht voor Golfclubs (PGA), Grips , spikes, lake balls en het verlengen/verkorten van clubs.

De vaste lesdag is dinsdag.